جمهوریخواهان می خواهند مخالفان اسرائیل را ساکت کنند



جمهوریخواهان خواستار سرکوب منتقدان اسرائیل بودند. کلمبیا موظف است.

میشل گلدبرگ در نیویورک تایمز

میشل گلدبرگ می‌گوید: «لازم نیست زبان یا فعالیت‌های ضد اسرائیلی را دوست داشته باشید تا نگران درخواست‌های کنگره برای سرکوب آن باشید». پس از آن که جمهوری خواهان در یک پانل مجلس در حال تحقیق درباره یهودی ستیزی در محوطه دانشگاه، نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا را به فعالیت های طرفدار فلسطین و ضد اسرائیل متهم کردند، دانشگاه “سرکوب” را آغاز کرد و از پلیس خواست ده ها نفر را در “اردوگاه همبستگی غزه” دستگیر کند. شفیق “عملاً سالم” از مک کارتیسم جدید حزب جمهوری خواه بیرون آمد. تمام چیزی که آسیب دیده است تضمین آزادی آکادمیک کلمبیا است.

ادامه مطلب

آیا سوخت های فسیلی می توانند دوباره بایدن را انتخاب کنند؟

سردبیران وال استریت ژورنال

سرمقاله وال استریت ژورنال می‌گوید: «بزرگترین موفقیت اقتصادی جو بایدن، موفقیتی است که او تمام تلاش خود را برای ایجاد مانع انجام داده است. «اقتصادی که او تبلیغ می‌کند» سال گذشته 2.5 درصد افزایش یافت، و ایالت‌هایی که رکورد تولید نفت آمریکا را پیشرو کردند، در حالی که رشد در سایر بخش‌های این کشور «کم» باقی ماند. “تولید سوخت فسیلی با بودجه خصوصی بسیار بیشتر از “هزینه های کلان بایدن برای خودروهای برقی و انرژی سبز” به اقتصاد ایالات متحده کمک می کند.

ادامه مطلب

کیتلین کلارک و آنجل ریس اکنون در WNBA هستند. دیگر به آنها بگویید خوب بازی کنند.

فرانکی د لا کرتاز در CNN

فرانکی د لا کرتاز می گوید، امسال بسکتبال زنان بالاخره «مخاطبانی را که سزاوارش است» به دست آورد. مسابقات قهرمانی NCAA که شاهد شکست ناپذیر گیمکوکس کارولینای جنوبی بود، سوپراستار کیتلین کلارک از آیووا هاوکیز را شکست داد، 24 میلیون بیننده را به خود جلب کرد. اما همراه با توجه، انتقادات شدید و ناشایست از بازیکنان، از جمله کلارک و آنجل ریس از LSU، که هر دو مقید به WNBA بودند، به دلیل توهین‌هایشان وارد شد. “این انتقاد جنسیتی است – آیا ما اغلب از مردان انتظار داریم رفتار خوبی داشته باشند؟”

ادامه مطلب

این فقط دیوید چانگ نیست. سرآشپزهای معروف فروخته شده اند.”

راج تونی در بلومبرگ

راج تونی می‌گوید: «خوب است که دیوید چانگ عذرخواهی کرده و تلاش‌های شرکت موموفوکو خود را برای علامت تجاری اصطلاح «چیلی» کنار گذاشته است. اما این “کنترل آسیب استاندارد برای یک سرآشپز محبوب” است که تلاش می کند از یک “امپراتوری” آشپزی محافظت کند. این شکست نشان می‌دهد که چگونه مفهوم احمقانه «آشپز مشهور» به «صنایع غذایی» آسیب می‌زند. تجاری‌سازی بیش از حد باعث شده است که چیزی که قبلاً ستاره بود – غذا – در صندلی عقب قرار بگیرد و در مقابل دوربین‌های پسند فروش قرار بگیرد.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید