لهستان و آلمان جاسوسان ضد اوکراینی را دستگیر کردند



چی شد

لهستان روز پنجشنبه اعلام کرد که یک لهستانی را که با اطلاعات نظامی روسیه در توطئه قتل ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین همکاری می کرد، دستگیر کرده است. چند ساعت پیش، آلمان دو شهروند روسیه و آلمان را به برنامه ریزی برای حمله به تاسیسات نظامی آمریکا با هدف خرابکاری در کمک به اوکراین متهم کرد.

کی چی گفت

دادستان های لهستانی گفتند که مظنون، پاول ک، موافقت کرد که اطلاعاتی درباره فرودگاه رززو-یاسنکو، یک پایگاه کمک های نظامی در حدود 60 مایلی اوکراین، به جاسوسان روسی بدهد تا به «سرویس های مخفی روسیه» کمک کند تا یک «حمله احتمالی» به جان زلنسکی برنامه ریزی کنند. . نانسی فسر، وزیر کشور آلمان، گفت که سرویس‌های امنیتی از “حملات احتمالی بمب‌گذاری شده” جلوگیری کرده و “یک مورد جدی ادعایی جاسوسی را خنثی کردند.” [Russian President Vladimir] رژیم جنایتکار پوتین.” سفارت روسیه در برلین این اتهام را “تحریک آشکار” خواند.

اظهار نظر

به گزارش بی‌بی‌سی، «زیلنسکی شناخته شده است که برای بازدیدهای خارجی از Rzeszów-Jasienka خارج شده است» و سال گذشته لهستان گروهی از اتباع خارجی را به دلیل نصب دوربین‌ها در نزدیکی فرودگاه و همچنین سایر اقدامات جاسوسی روسیه دستگیر کرد.

بعدش چی؟

پل ک. با 8 سال زندان مواجه است.

دیدگاهتان را بنویسید