“تبدیل روز زمین به تعطیلات ملی رادیکال نیست – عملی است”



«روز زمین باید یک تعطیلات فدرال باشد. از همین رو.”

آریلا کوک-شانکف در سانفرانسیسکو کرونیکل

آریلا کوک-شانکف می گوید روز زمین باید یک تعطیلات ملی باشد. اگر به همه یک روز مرخصی داده شود، همه می‌توانند کارهای اقلیمی را انجام دهند یا تا حدی با طبیعت ارتباط برقرار کنند.» تبدیل روز اختصاص داده شده به سلامت کره زمین به عنوان یک تعطیلات فدرال همچنین “نگرانی و آگاهی زیست محیطی را به آگاهی عمومی” سوق می دهد. همچنین می تواند درمانی باشد و به کودکان نشان دهد که بزرگسالان “می خواهند با شرایط اضطراری آب و هوایی ما مقابله کنند.”

ادامه مطلب

بایدن نباید از ذخایر استراتژیک نفت استفاده کند

شان دورنز در واشنگتن اگزمینر

شان دورنز می‌گوید، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا باید «در نظر گرفتن استفاده از ذخایر استراتژیک نفت (SPR) برای مبارزه با افزایش قیمت گاز در تابستان امسال دست بردارد. سوخت در فصل تابستان گران تر است. طبیعی است. اما توسل به SPR برای مهار قیمت ها در فصل انتخابات عادی نیست.» نفت متعلق به فدرال برای عبور آمریکا از بحرانی که باعث افزایش سرسام آور قیمت سوخت شده، مورد نیاز است. استفاده از آن برای “جلوگیری از شکست در انتخابات” یک “سابقه بد” ایجاد می کند.

ادامه مطلب

“دادگاه عالی باید اردوگاه های بی خانمان ها را متوقف کند”

جیل جاکوبسون در The Boston Globe

جیل جاکوبسون می‌گوید که دادگاه عالی باید حکم کند که دولت‌های شهری «حق قانونی» برای توقف اردوگاه‌های بی‌خانمان‌ها دارند. اما قضات باید روشن کنند که همین مسئولان نیز “وظیفه” دارند که با درمان و امکانات لازم “خدمات عمومی پایدار” را در این کمپ ها ارائه دهند. دادگاه‌های پایین‌تر حکم کرده‌اند که جرم‌انگاری کمپینگ عمومی «مجازات بی‌رحمانه و غیرعادی» است که فضاهای ناکافی در مناطق مسکونی وجود داشته باشد. اما این اصل به ظاهر «انسانی» به مقامات اجازه داد تا «مشکل عمیق‌تر را دور بزنند».

ادامه مطلب

هائیتی که من می شناسم دیگر نیست. اما هنوز امیدی هست.”

جوئل دریفوس در پولیتیکو

جوئل دریفوس می گوید: «آینده هائیتی هرگز تا این حد تیره و تار به نظر نمی رسید. کشور کارائیب “عمیقاً تقسیم شده، به شدت نابرابر و به شدت فقیر” از سال 2021 “هیچ دولتی کارآمد” ندارد. گروه های تندرو بیشتر پایتخت، پورتو پرنس را کنترل می کنند. هنوز امید وجود دارد، اما «خلاص شدن از شر باندها» تنها قدم اول است. هائیتی در جستجوی دموکراسی باید همه چیز را از نو آغاز کند. “هائیتی جدید” باید “عادلانه تر” باشد و برای فقرا فرصت داشته باشد و در قبال قوی ها مسئولیت داشته باشد.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید