بهترین هتل های دوستدار سگ در بریتانیا


اگر در خانه با سگ خود مانند عضوی از خانواده رفتار می کنید، برای تعطیلات بعدی خود هتلی را انتخاب کنید که سگ پسند باشد، جایی که تمام سگ ها تضمینی برای نوازش هستند.

Race Rock، Solcombe، Devon

سگی زیر میز صاحب در هتل گارا راک

از مهمانان سگ در رستوران گارا راک استقبال می شود (تصویر: گارا راک)

Condé Nast Traveller گفت، کوه کوهستان که “در بالای یک شبه جزیره دندانه دار بلند” در نزدیکی Solcombe قرار دارد، “حال و هوای غیرقابل انکار خانه مزرعه سوهو” دارد. اکثر اتاق ها، از جمله برخی از سوئیت ها، سگ پسند هستند، همچنین در سالن و رستوران. Good Housekeeping گفت: در امتداد مسیر ساحلی جنوب غربی، “سواحل وسیعی وجود دارد که می توانید در آنها با آرامش به اطراف بچرخید”، اگرچه “ممکن است دمای سگ ها کمی کمتر از انسان ها دلهره آور باشد.” نیاز به غذا؟ به Garavan بروید، که قهوه، نوشیدنی و تنقلات برای صاحبان و همچنین کاسه های آب و خوراکی برای حیوانات خانگی ارائه می دهد.

gararock.com

استراحتگاه سنت مایکلز، فالموث، کورنوال

سگی در بالکن در استراحتگاه سنت مایکل، کورنوال، نشسته است

ساحل “در آستانه در” استراحتگاه سنت مایکلز است (تصویر: الیوت وایت)

به گزارش تلگراف، هتل سنت مایکلز ریزورت یکی از “مقرون به صرفه ترین و راحت ترین هتل های کورنوال” است. ساحل سوانپول و مرکز شهر با 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارند و مسیر ساحلی و ساحل Gillingwas “در آستانه درب” قرار دارند. تعدادی از اتاق‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی توچال برای حیوانات خانگی مناسب هستند. به گفته آبزرور، این مکان امکان «پیاده‌روی آسان صبح زود و غروب خورشید بر روی شن‌ها را فراهم می‌کند» و «سگ‌ها با تخت، حوله، خوراکی‌ها و راهنمای سگ‌ها برای دیدن جاذبه‌های محلی مورد استقبال قرار می‌گیرند».

stmichaelsresort.com

فووی هال، فووی، کورنوال

سگی بین دو صندلی در هتل فووی هال

خانه ای از خانه در فووی هال (تصویر: فووی هال)

Good Housekeeping گفت: “این هتل آرام و در عین حال مجلل” سگ پسند “شیک مدرن و جذابیت ساحلی” را ترکیب می کند. شما همه چیزهایی را که حیوان خانگی‌تان می‌تواند به آن نیاز داشته باشد، از جمله پتو و کاسه، و همچنین یک «کیف هدیه شخصی‌سازی شده از خوراکی‌های سگ، توپ‌های تنیس سگ، و کیسه‌های مدفوع» پیدا خواهید کرد. Condé Nast Traveler خاطرنشان می کند که پس از بازسازی گسترده در سال 2021 دوباره بازگشایی شد و “عظمت و ظرافت را با یک زرق و برق عجیب و غریب در هم آمیخت.” در خارج، محوطه‌های هتل و سواحل سگ‌پسند اطراف «مطمئناً تضمین می‌کنند که ساکنان چهارپا در شب راحت بخوابند».

luxuryfamilyhotels.co.uk/fowey-hall

Fife Arms، Braemar، Highlands

سگی در مقابل آتش در هتل فایف اسلحه خوابیده است

دوستان چهار پا با استقبال گرمی در Fife Arms مواجه می شوند (تصویر: Fife Arms)

این کلبه شکار سابق در کنار قلعه باالمورال در اسکاتلند، که توسط ایوان و مانوئلا ویرث اداره می‌شود – «شاید تأثیرگذارترین دلالان هنر معاصر در جهان»، می‌گوید Condé Nast Traveler – اولین هتل‌داری آنهاست. در طبقه اول اتاق‌های سگ‌پسند، «مجهز به کاسه‌های آب و غذا، تخت مخصوص سگ Fife Arms، یک بسته پذیرایی از خوراکی‌ها و خوراکی قبل از خواب» قرار دارد. تلگراف می نویسد که مکان «زمین بازی سگ ها» است و «دوستان چهار پا در انتظار The Flying Stag» هستند، یک بار «شاد و پرهیاهو» که «محصولات مورد علاقه میخانه ای به روز شده مانند خرگوش باکی یا گوشت گاو هایلند روی همبرگر مغز استخوانی را سرو می کند. “.

thefifearms.com

عقب نشینی پارک الکات، برکشایر

یک سگ و صاحبش در خارج از The Retreat در Elcot Park قدم می زنند

زمین های وسیع The Retreat در Elcot Park را کاوش کنید (تصویر: Elcott Park Retreat)

تایمز می نویسد، این «دسته سلطنتی» «مقرون به صرفه، سرگرم کننده و خفه کننده نیست». به گفته Good Housekeeping، این مکان در نزدیکی نیوبوری واقع شده است، با “فضای وسیع برای پیاده روی حیوانات خانگی” و مسیرهای پیاده روی نزدیک. Condé Nast Traveler گفت، اتاق‌های سگ‌پسند دارای بسته خوش‌آمدگویی هستند و «دسترسی مستقیم به محوطه» دارند، در حالی که رستوران‌های Atlas Room و Orangery «به حیوان خانگی شما اجازه می‌دهند درست در کنار شما غذا بخورند». همچنین یک اسپا و استخر روباز برای مالکان وجود دارد.

retreatelcotpark.com

بیشه ناربرث، ناربرث، پمبروکشایر

سگی در بیشه ناربرت

از یک استراحت شایسته در Grove of Narberth لذت ببرید (تصویر: Grove of Narberth)

Condé Nast Traveller گفت که گرو Narberth در میان “سبز نورد Pembrokeshire” با “کوه های Preseli در دوردست” قرار دارد. تلگراف می نویسد: این هتل “هوشمندترین هتل روستایی در پمبروکشایر” در “محلی کاملاً روستایی و آرام در نزدیکی شهر زیبای ناربرت” است. امکانات آن شامل حوله، پتو، غذا و منوی ویژه است. سگ ها در شش اتاق که همگی دارای باغ، تراس یا دسترسی به فضاهای باز هستند، پذیرفته می شوند.

grovenarberth.co.uk

هتل چهار فصل همپشایر، وینچفیلد، همپشایر

یک سگ برای صبحانه، Four Seasons Hampshire

هتل Four Seasons Hampshire یک «چای ویژه بعد از ظهر سگ مخصوص سگ» سرو می‌کند. (تصویر: Four Seasons Hampshire)

تلگراف می‌گوید: «این خانه و املاک گرجستانی یک جواهر پنهان در همپشایر است و برای سگ‌ها ایده‌آل است، با «۵۰۰ هکتار حومه زیبا برای شادی». به سگ‌ها «تختخواب، کاسه، خوراکی، آب چشمه و حتی محصولات نظافتی» داده می‌شود، و «سوئیسی‌ها مایلند کیسه‌های پیاده‌روی را در اختیار سگ‌ها قرار دهند یا ترتیب نشستن سگ‌ها را ترتیب دهند». حیوانات خانگی در همه جا به جز رستوران هویج وحشی پذیرفته می شوند، اما «نباید مشکلی ایجاد شود» زیرا منوی سرویس اتاق دارای «بخش مخصوص حیوانات خانگی» است و بار کتابخانه یک «چای ویژه بعد از ظهر سگ مخصوص سگ» سرو می کند.

fourseasons.com/hampshire

هتل ماهی، برادوی، ووسسترشر

سگی در حمام حلبی بیرون در هتل ماهی

خاک را در هتل ماهی بشویید (تصویر: هتل ماهی)

Condé Nast Traveler گفت: این “خلوتگاه بازگشت به طبیعت در یک ملک 400 هکتاری در Cotswolds گسترده شده است.” دارای “مجموعه ای از خانه های روستایی عجیب و غریب، کلبه های چوپان ها و خانه های درختی” است که قسمت های مساوی “عاشقانه، دنج و خنک اسکاندیناویایی” دارند. Good Housekeeping گفت: “با تصور اینکه فضای زیادی در آستانه شما باشد، دم‌ها تکان می‌خورند.” هر سگ «تخت دنج سگ در اتاق خود، دو کاسه سگ، غذای سگ، و یک حوله سگ» را دریافت می‌کند، و امکانات دیگری برای سگ‌ها از جمله «حمام سگ و شامپو بعد از پیاده‌روی، کلاس‌های چابکی سگ، اتاق ورزش با سگ» وجود دارد. تلگراف گزارش می‌دهد که توپ‌های تنیس و کارت‌های پیاده‌روی سگ و چای بعد از ظهر برای سگ‌ها در The Lounge ذخیره کنید.

thefishhotel.co.uk

هتل میتر، شرق مولسی، ساری

سگی توسط یک کودک روی تخت دو طبقه در هتل میتر

اتاق خانوادگی در هتل میتر (تصویر: هتل میتر)

تلگراف می نویسد: «زمانی که «هستل» مهمانان در کاخ همپتون کورت بود، اکنون «هتلی بوتیکی مشخص است که مملو از عتیقه‌های زیبا، اتاق‌های شیک، کاغذدیواری‌های دوگورنای نقاشی شده با دست و اشاره‌ای عجیب به پادشاه هنری هشتم است. ” . Condé Nast Traveler گفت، در آن سوی تیمز از کاخ همپتون کورت، The Mitre دارای «اتاق‌های سگ‌پسند طبقه همکف» با «دسترسی به تراس باز» و یک بسته خوش‌آمدگویی (تخت، کاسه، کیسه‌های غذا و خوراکی‌ها) در بدو ورود است. سگ‌ها می‌توانند صاحبان خود را در رستوران Coppernose همراهی کنند، «در یک چرخش روتوندا مشرف به تیمز» و دارای «تراس بزرگ کنار رودخانه و گلخانه». «پیاده‌روی‌های خوب در مسیر پیاده‌روی گذشته از قصر» یا همسایگی در پارک بوشی پیدا خواهید کرد، اگرچه «در طول فصل شیاردار از گوزن‌ها آگاه باشید».

mitrehamptoncourt.com

دیدگاهتان را بنویسید