ستاره فاش می‌کند که پس از پیوستن به یک صابون اصلی، هدف ترول‌های بدجنس و همجنس‌گرام قرار گرفتم


دارن براونلی، ستاره RIVER City فاش کرد که وقتی به بی‌بی‌سی اسکاتلند پیوست، چگونه برای اولین بار در زندگی‌اش هوموفوبیا را تجربه کرد.

این بازیگر 39 ساله در پیزلی بزرگ شد، جایی که در 17 سالگی “بیرون آمد” و اصرار دارد که جنسیت او هرگز مسئله ای نبوده است.

هفته آینده، دارن با دوست پسرش جاناتان ویتلاک (ادوارد کوری) در یک عروسی دو صابون ازدواج خواهد کرد.

2

هفته آینده، دارن با دوست پسرش جاناتان ویتلاک (ادوارد کوری) در یک عروسی دو صابون ازدواج خواهد کرد.
مایکی و دافی با برنی (باربارا رافرتی) و مولوانی (لوری ونتری) جفت خواهند شد.

2

مایکی و دافی با برنی (باربارا رافرتی) و مولوانی (لوری ونتری) جفت خواهند شد.

اما دارن از زمانی که در سال 2021 نقش مایکی دافی، کارمند مرکز بهداشت همجنس‌گرایان را برعهده گرفت، مجبور به تحمل سوءاستفاده‌های آنلاین زشت شده است.

دارن، که هفته آینده با دوست پسرش، جاناتان ویتلاک (ادوارد کوری) در مراسم ازدواج دو صابون ازدواج خواهد کرد، می‌گوید: «تمام همجنس‌گرا هراسی که من با آن مواجه شدم، بعد از حضور در ریور سیتی بود.

“شما هیچ ایده ای از افرادی ندارید که می توانند شما را آنلاین پیدا کنند و برای شما پیام خصوصی ارسال کنند.

او گفت: «آنها کاملاً جنگجویان کیبورد هستند زیرا از نام واقعی خود استفاده نمی کنند و معمولاً تصویری از یک استادیوم فوتبال در پروفایل خود دارند.

آنها معمولاً حدود 14 فالوور نیز دارند، حتی اگر هزاران نفر را فالو می کنند.

“اما هنوز هم خودم را خوش شانس می دانم که بیشتر آن در یکی دو سال گذشته اتفاق افتاده است، زمانی که من به اندازه کافی بزرگ شده ام که بتوانم با آن کنار بیایم.”

هفته آینده، بینندگان مایکی و دافی را با برنی (باربارا رافرتی) و مولوانی (لوری ونتری) خواهند دید.

و دارن از پوشیدن لباس مایکی برای روز بزرگش بسیار هیجان زده بود.

او توضیح می‌دهد: «من لباس عروسی را انتخاب کردم، زیرا در مورد اینکه مایکی چه بپوشد گیج شده بودیم، زیرا فکر نمی‌کنم او کت و شلوار بپوشد.

“به همین دلیل است که من کاسبکار را پیشنهاد کردم. بیشتر اوست.”

اما دارن فاش می‌کند که احتمالاً این اولین و آخرین باری است که از راهرو عبور می‌کند، زیرا در زندگی واقعی در عشق بدشانس بوده است.

او می گوید: “من دیگر به دنبال آن نیستم – حتی نمی خواهم وارد روابط گذشته خود شوم. این هم یک صابون دیگر با هم.

فکر می‌کنم به همین دلیل از انجام آن صحنه‌ها بسیار لذت بردم، و از آنجایی که اد، که نقش جاناتان را بازی می‌کند، مرد فوق‌العاده‌ای است، من اینطور گفتم: «من هیچ اشتباهی نکرده‌ام».

فکر می‌کنم این امید وجود دارد که روزی برای من اتفاق بیفتد. فقط فکر می کنم اگر از جستجوی آن دست بردارید، می تواند غافلگیرتان کند و به صورت شما سیلی بزند.»

اما دارن خوشحال است که اکثر مردم امروز به بوسه‌های همجنس‌گرا یا ازدواج در تلویزیون توجهی نمی‌کنند – تابویی که اولین بار در سال 1994 توسط Brookside از کانال 4 شکسته شد.

لحظه معروفی بود که بث جرداش (آنا فریل) و مارگارت کلمنس (نیکولا استیونسون) روی صفحه نمایش همدیگر را بوسیدند.

دارن که توسط شریل 68 ساله و کالین 76 ساله و برادر دوقلوی همسانش دیوید بزرگ شده بود، به یاد می آورد: «به یاد دارم بروکسید و همه در مدرسه درباره آن صحبت می کردند.

من در آن زمان نمی دانستم که همجنس گرا خواهم بود. اما یادم می آید که فکر می کردم به اندازه دیگران اهمیتی نمی دهم.

من واقعاً خوش شانس بودم که در 17 سالگی بیرون آمدم زیرا وقتی پسر کوچک بودم به تئاتر جوانان PACE در پیزلی رفتم و سپس به مدرسه رقص اسکاتلند در گلاسکو رفتم.

“وقتی یک آخر هفته به خانه آمدم و به پدر و مادرم گفتم که در مورد آن بسیار آرام هستند و فقط پرسیدند برای شام چه می خواهید؟”

اما در حالی که او مجبور بود با ترول های ناشناس کنار بیاید، واکنش به چهره او همیشه مثبت بود زیرا طرفداران ریور سیتی مایکی را به دل می گرفتند.

من به مرکز سرطانی که مادر و پدرم را نجات داد می روم

DARREN در این یکشنبه (28 آوریل) Kilt Walk شرکت خواهد کرد – جایی که 14000 شرکت کننده برای تقریباً 900 خیریه پول جمع می کنند.

و این بازیگر تصمیم گرفت پس از بهبود موفقیت آمیز والدینش از این بیماری برای The Beatson West of Scotland Cancer Center بودجه جمع آوری کند.

مادرش شریل، 68 ساله، در سال 2015 به سرطان سینه و پدرش کالین، 76 ساله، سال گذشته به سرطان روده بزرگ مبتلا شدند.

دارن، که یک برادر دوقلوی دیوید دارد، می‌گوید: «مادر و پدرم در بیتسون تحت درمان قرار گرفتند.

«مامان سال‌هاست که سرطان ندارد و دو هفته پیش همه چیز برای پدرم روشن شد.

“بنابراین من فقط با خودم فکر کردم، وقت آن رسیده است که کاری انجام دهم، زیرا بیتسون برای آنها فوق العاده بوده است.”

او می افزاید: «مادر من سال بدی را سپری کرد، اما وقتی در آشپزخانه افتاد و استخوان ران خود را شکست.

“او اکنون بهتر است و عجله زیادی برای بازگشت به آنجا دارد زیرا کوپن های رستوران روزانه دارد که تصمیم گرفته است قبل از انقضای آنها از آنها استفاده کند.”

* برای حمایت از دارن، از JustGiving دیدن کنید.

او می‌گوید: «روز پیش داشتم در خیابان آرگیل قدم می‌زدم، زن کوچکی بازویم را گرفت و گفت: «من واقعا نگران پسرت هستم».

من از اینکه به او بگویم من فقط نقش یک شخصیت را بازی می‌کنم متنفرم، زیرا آنها فکر می‌کنند که خیلی واقعی است.

من همچنین فکر می کنم گلاسکو یک کمپ کوچک را دوست دارد. من همچنین از مردان خواسته ام که پیش من بیایند و بگویند، “باشه، مایکی”، سپس شروع به صحبت کردن در مورد داستان هایی که در آن بوده ام، صحبت کنم، اما گفتگو را با گفتن “من این را تماشا نمی کنم، همسرم” به پایان برسانم.

“من می گویم، “پس شما فقط وقتی آن را در تلویزیون پخش می کنید در اتاق هستید، درست است؟”

او می افزاید: «اما بزرگترین خنده این است که به نظر می رسد ما هرگز در این مرکز پزشکی کار نمی کنیم. ما یک بیمار را می بینیم، سپس من و دوستم دکتر گیلیان (گیل واتسون) به میخانه می رویم.

اما علیرغم هدف قرار گرفتن توسط کاربران همجنسگرا هراسی شبکه های اجتماعی، دارن اعتراف می کند که واقعا برای آنها متاسف است.

او می‌گوید: «من روی کشتی‌های کروز کار کرده‌ام و دنیا را دیده‌ام و گاهی غمگینم می‌شود که بعضی‌ها اینقدر کم دیده‌اند و همیشه با این همه نفرت دور می‌روند.

در اسکاتلندی سان بیشتر بخوانید

من گزارش‌هایی را خوانده‌ام که بسیاری از خرافات از فقر ناشی می‌شوند، و فکر می‌کنم این احتمالاً درست است. چیزی که من را بیش از همه ناراحت می کند، تصویر بزرگتر است.»

*هر دو قسمت River City Wedding در iPlayer موجود است. آنها در روز دوشنبه (29 آوریل) و چهارشنبه (1 مه) ساعت 22:00 و در بی بی سی وان اسکاتلند در روزهای سه شنبه (30 آوریل) و پنجشنبه (2 می) ساعت 7 بعد از ظهر در بی بی سی اسکاتلند نمایش داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید