کارشناس بهترین خودروی اسپرتی را که می‌توانید با قیمت کمتر از 5 هزار پوند بخرید، یک موتور واقعا سرگرم‌کننده نشان می‌دهد و کار کردن با آن ارزان است.


یک کارشناس اتومبیلرانی بهترین خودروی اسپرتی را که می‌توانید با قیمت کمتر از 5000 پوند بخرید، معرفی کرده است – و اجرای آن ارزان است.

یک ماشین چرخ عقب سبک کمتر از 5000 پوند قیمت دارد و دارای موتور کوچک و قطعات یدکی زیادی است.

مزدا MX-5 قابل اعتماد در عکس 2003

3

مزدا MX-5 قابل اعتماد در عکس 2003نویسنده: مزدا
متخصصان ادعا می کنند که رانندگی با این موتور در مسیرهای روستایی سرگرم کننده است

3

متخصصان ادعا می کنند که رانندگی با این موتور در مسیرهای روستایی سرگرم کننده استاعتبار: جزوه
رودستر جدید ژاپنی MX-5 توسط مزدا در آلمان در سال 1998 به نمایش درآمد

3

رودستر جدید ژاپنی MX-5 توسط مزدا در آلمان در سال 1998 به نمایش درآمداعتبار: AP: Associated Press

مزدا MX-5 کانورتیبل بسیار محبوب (از سال 1998 تا 2005) به عنوان برداشتی ژاپنی از خودروی اسپورت کلاسیک بریتانیایی از دهه 1960 توصیف شده است.

این خودرو با دو صندلی و سقف پارچه‌ای تاشو عرضه می‌شود و به گفته کارشناسان carbuyer.co.uk، «واقعا سرگرم‌کننده» و برای رانندگی عالی است.

وزن کم این خودرو رانندگی در جاده های روستایی را لذت بخش می کند و موتور نسبتا کوچک، مکانیک ساده و قطعات بسیار در دسترس آن به معنای ارزان بودن آن است.

به گفته کارشناسان، نسل دوم MX-5 بهترین قیمت را در بازار خودروهای دست دوم ارائه می دهد.

قیمت‌ها از 1500 پوند شروع می‌شود، اما کارشناسان به خریداران توصیه می‌کنند که حداقل دو برابر این هزینه را در نظر بگیرند تا شانس خرید خودروی حقه‌بازی را کاهش دهند.

علاوه بر این، کارشناسان توصیه کردند که قوس‌ها و رکاب‌های چرخ MX-5 به دقت از نظر حباب‌ها و رنگ‌های پوسته‌شده بررسی شوند، زیرا تقریباً همه خودروها دارای مشکلات زنگ زدگی هستند.

همچنین به گفته کارشناسان خودرو در بازار آنلاین Carwow، فورد فیستا در لیست خودروهای بزرگی که رانندگان می توانند با قیمت زیر 5000 پوند خریداری کنند، قرار دارد.

فورد در طول تقریبا 50 سال فعالیت، 4.8 میلیون دستگاه فروخت و این مدل برای 12 سال متوالی – از سال 2009 تا 2020 – عنوان محبوب ترین مدل در بریتانیا را به خود اختصاص داد.

جان رالینگ از Carwow گفت که این یک “ماشین عالی برای رانندگی” است و به خوبی با بودجه 5000 پوندی مطابقت دارد.

هاچ بک سایز متوسط ​​پژو 208، فورد کا، سیتروئن C1 و نیسان نوت نیز در لیست بهترین پیشرانه های Carwow قرار گرفتند.

پنج مرحله برای به دست آوردن یک معامله بهتر در ماشین بعدی شما

C1 که جان آن را “ماشین شهری کامل” توصیف کرد، کمی کوچکتر از برخی از دیگر انتخاب های برتر Carwow است زیرا بر روی همان پلت فرم برادر کوچک پژو 208، یعنی 108 ساخته شده است.

در همین حال، کارشناسان Warrantywise می‌گویند که 10 خودروی قابل اعتماد برتر که رانندگان می‌توانند با قیمت کمتر از 10000 پوند خریداری کنند شامل کیا ریو، پژو 107، هوندا CR-V، کیا سی‌اد و تویوتا هایلوکس است.

پنج خودروی دست دوم قابل اطمینان عبارتند از تویوتا آیگو و اوریس، مزدا 2 و سوزوکی سویفت و تویوتا یاریس در صدر این لیست قرار دارد.

حراج خودرو: چگونه معامله کنیم

حراج خودرو روشی برای فروش وسایل نقلیه بر اساس سیستم مناقصه با بالاترین قیمت پیشنهادی است که معامله را تضمین می کند.

حراج ها به افراد ثروتمند و مشهور محدود نمی شود، زیرا هر هفته هزاران خودرو در حراجی های اتومبیل بریتانیا فروخته می شود.

آنچه باید قبل از رفتن به حراج بدانید در اینجا آمده است:

  1. آماده باش: در مورد خودرویی که می خواهید بخرید از قبل تحقیق کنید.
  2. ماشین را چک کنید: معمولاً ماشین‌ها قبل از شروع در صف قرار می‌گیرند، بنابراین حتماً زودتر به مقصد برسید تا ماشین مورد نظرتان را از نزدیک ببینید.
  3. یک نسخه پشتیبان داشته باشید: برای ناامیدی آماده باشید زیرا ممکن است موتور مورد نظر شما به شخص دیگری فروخته شود و چند قطعه یدکی بردارید.
  4. واقع بین باش: بدانید که در حراج خودروی “عالی” وجود نخواهد داشت و انتظارات خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
  5. بودجه تعیین کنید: در تب و تاب معامله آسان است. مطمئن شوید که بودجه تعیین کرده اید و از آن عبور نکنید.

عبارات کلیدی که باید به آنها توجه کرد:

  • “بدون عیب مکانیکی عمده” – نشان می دهد که نباید هیچ مشکلی در گیربکس، گیربکس، سیستم تعلیق یا موتور خودرو وجود داشته باشد.
  • “عیب های شناسایی شده” – حراج دهنده خطاهای خاص را خواهد خواند.
  • “فروخته به صورت مشاهده” – ماشین با هر مشکلی فروخته می شود. شرکت حراج به ندرت در مورد وضعیت مکانیکی یا ظاهری این خودروها پس از فروش شکایت می کند.
  • “فروش با مسافت پیموده شده گارانتی” – خودرو تحت پروتکلی ارائه می شود که مسافت پیموده شده را از طریق بازرسی مستقل تایید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید