طرفداران خیابان تاج گذاری پس از مشاهده چیزی بسیار عجیب در مورد لباس اهدایی دانیل آزبورن گیج می شوند


طرفداران CORONATION در خیابان ها پس از مشاهده چیز بسیار عجیبی در مورد لباس اهدایی دانیل آزبورن در حیرت فرو رفتند.

این هفته معلم خود را بیشتر درگیر کرد پلیس تحقیق درباره ناپدید شدن لورن بولتون

طرفداران Coronation Street پس از مشاهده چیز بسیار عجیبی در مورد لباس اهدایی دانیل آزبورن در شگفتی ماندند

3

طرفداران Coronation Street پس از مشاهده چیز بسیار عجیبی در مورد لباس اهدایی دانیل آزبورن در شگفتی ماندندنویسنده: آی تی وی
بابی کرافورد اظهارات خود را تغییر داد و این ناخواسته دانیل را درگیر کرد

3

بابی کرافورد اظهارات خود را تغییر داد و این ناخواسته دانیل را درگیر کردنویسنده: آی تی وی
معلم دوباره توسط DS Swain مورد بازجویی قرار گرفت

3

معلم دوباره توسط DS Swain مورد بازجویی قرار گرفتنویسنده: آی تی وی

دانیل قبل از ناپدید شدن این نوجوان را آموزش می داد و در حالی که روی کراپر مظنون اصلی پرونده بود، بابی کرافورد به طور ناخواسته پلیس ها را به درب دانیل هدایت کرد.

بابی برای بازجویی بیشتر به ایستگاه فراخوانده شد، جایی که DS Swain بابی پریشان را کباب کرد و به او یادآوری کرد که انحراف مسیر عدالت یک جرم جدی است و مجازات حبس دارد.

بابی به خانه بازگشت و به کارلا گفت که چگونه، تحت فشار، متوجه شد که مزاحم در آپارتمان لورن یک کلاه و یک کت سرپوش تیره بریده شده با خز به تن داشت.

بابی بعداً فاش کرد که شهادت خود را تغییر داده است زیرا ناگهان به یاد آورد که مردی را در حال فرار از آپارتمان لورن در حالی که Cassie، Evelyn و Nina با علاقه گوش می‌دادند، به یاد آورد.

کاسی به ایولین و نینا گفت که اندکی پس از ناپدید شدن لورن، به یاد آورد که کت را در آن دیده است. خیریه فروشگاهی که با توضیحات بابی مطابقت دارد.

ایولین و کیسی از آنجا برگشته اند خیریه و به نینا گفت که کت رفته است اما لباس های دیگری همراه آن بود و یکی از جامپرها برچسب نام دانیلز روی آن بود.

سپس معلم را برای بازجویی بیشتر آوردند، اما بینندگان خیابان تاج گذاری نمی توانستند باور کنند که یک مرد بالغ نام خودش را روی لباس هایش داشته باشد.

در X – قبلا توییتر – یکی نوشت: “چند سوال… چرا کت دانیل نام او روی آن بود؟ او 6 سال دارد؟ و چرا کارلا به یک تند و تیز کاملا توهم تبدیل شد؟”

دیگری یک گیف از صورت یک کودک را به اشتراک گذاشت و افزود: دانیل آزبورن تمام لباس های قدیمی خود را قبل از اهدا امضا می کند.

در طول مصاحبه، DS Swain گفت که چگونه دانیل به لورن آموزش می دهد و به او کمک می کند تا هزینه امتحاناتش را بپردازد، که باعث عصبانیت او شد.

وی در پاسخ مدعی شد که پلیس پرونده ای برای دستگیری دارد خوب مردم، از جمله روی “خوب ترین مرد جهان”.

تماشاگران خیابان تاج گذاری به همان اندازه خشمگین بودند و یکی از آنها روی X نوشت: «داستان با دانیل و روی یکسان است – با مردم خوب نباشید و یک کار خوب انجام دهید!

بابی کرافورد از خیابان تاج گذاری، کارلا کانر را درگیر دروغ هایش می کند

دیگری اضافه کرد: “همان اخلاق داستان با دانیل و روی – با مردم خوب نباشید و یک کار خوب انجام دهید.”

نفر سوم توییت کرد: “به نظر من یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد همه اینها این است که از اعمال خوب مردم علیه آنها استفاده می شود.”

اسپویلرهای خیابان تاجگذاری: اخبار و به‌روزرسانی‌های بازیگران

صابون محبوب بریتانیایی چندین دهه است که مخاطبان را مجذوب خود کرده است.

این نمایش زندگی ساکنان را در حالی که عشق، از دست دادن، درام خانوادگی و مبارزات اجتماعی را تجربه می کنند را دنبال می کند.

این هم آخرین اخبار:

Coronation Street از ITV1 پخش می شود و در دسترس است ITVX.

دیدگاهتان را بنویسید