“هشدار کالج ها در مورد مجازات برای اختلال”


روزنامه ها روز جمعه گزارش دادند که پلیس دانشگاه کلمبیا یک اردوگاه حامی فلسطین را در محوطه دانشگاه منهدم کرد. واشنگتن پست می نویسد: “بیش از 100 نفر پس از امتناع از ترک اردوگاه دستگیر شده اند.” نیویورک تایمز اقدامات کلمبیا را در چارچوبی قرار می دهد و خاطرنشان می کند که “کالج ها در مورد مجازات برای اختلال” در سراسر کشور “پس از سال ها اجرای سست قوانین خود” که توسط “فارغ التحصیلان، اهدا کنندگان و قانونگذاران جمهوری خواه” تحت فشار قرار می گیرند، هشدار می دهند. احساس خنده‌آوری مبنی بر اینکه مدنیت در محوطه دانشگاه نقض می‌شود.” نیویورک پست از سرکوب کلمبیا استقبال می کند و “اخراج” را اعلام می کند.

به گزارش شیکاگو تریبون، محاکمه جنایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در منهتن، به 12 هیئت منصفه رسیده است. آیا این محاکمه برای «پول خاموش» است یا برای «دخالت در انتخابات»؟ تایمز می پرسد. حتی نام او نیز موضوع داغ دادگاه ترامپ است.

بوستون گلوب می نویسد، به جز یک استثنا، “کندی ها مطمئن می شوند که شکی وجود ندارد که طرفدار بایدن هستند.” تریبون به بررسی “عروسی های علف هرز” می پردازد و تیترهای “آیا من … احمق هستم؟”

مجله نیویورک تایمز

(تصویر: نیویورک تایمز)

واشنگتن پست

(تصویر: واشنگتن پست)

نیویورک پست

(تصویر: نیویورک پست)

روزنامه وال استریت

(تصویر: وال استریت ژورنال)

شیکاگو تریبون

(تصویر: شیکاگو تریبون)

بوستون گلوب

(تصویر: بوستون گلوب)

دیدگاهتان را بنویسید