چند روز پس از برگزاری تظاهرات مردم محلی بر ضد گردشگری، معاون شهردار مرکز تعطیلات اروپا از بریتانیایی ها می خواهد به جای دیگری بروند.


به بریتانیایی ها هشدار داده شده است که از یکی از مقاصد مورد علاقه خود برای تعطیلات دور بمانند زیرا این جزیره به گردشگران با کیفیت بالاتری نیاز دارد.

این هشدار پس از آن صورت می گیرد که ده ها هزار نفر از ساکنان محلی برای اعتراض به گردشگری در خانه خود تجمع کردند و گفتند که آنها “محدودیتی دارند”.

یک سیاستمدار برجسته تنریف خواستار گردشگران با کیفیت بهتر شده است

4

سیاستمدار برجسته تنریف خواستار گردشگران با کیفیت بهتر شده استنویسنده: عالمی
ده ها هزار معترض در تنریف و سایر جزایر قناری در اعتراض به گردشگری راهپیمایی کردند

4

ده ها هزار معترض در تنریف و سایر جزایر قناری در اعتراض به گردشگری راهپیمایی کردند
بیش از 80000 نفر در این تظاهرات شرکت کردند که از مسافران خواسته بود تا

4

بیش از 80000 نفر در این تظاهرات شرکت کردند که از مسافران خواسته بود تا “در خانه های خود پراکنده شوند”
معاون شهردار تنریف پایتخت گفت که گردشگران به دنبال تعطیلات هستند

4

معاون شهردار تنریف می گوید گردشگرانی که به دنبال تعطیلات فراگیر هستند باید به جای دیگری بروند

کارلوس تاریف، سیاستمدار، معاون شهردار سانتا کروز، پایتخت تنریف، گفت که جزیره می‌خواهد از گردشگری فراگیر و گردشگران مچ‌بند دور شود.

او به مسافرانی که می‌خواهند در تعطیلات در هتل خود بمانند، به رادیو مارکا تنریف گفت: «در حالی که قبلاً هتل‌هایی با 250 تخت وجود داشت، امروز در هتل‌هایی با تخت‌های کمتر و کیفیت بالاتر هستیم.

به نظر من این نوع گردشگری است که ما در کشورمان به آن نیاز داریم، نه گردشگری مچ بند و فراگیر از نوع «من در هتل می مانم و همه کارها را در هتل انجام می دهم».

نشریه محلی ال دیا گزارش می دهد: «به همین دلیل جهت های دیگری وجود دارد.

این سیاستمدار افزود که سانتا کروز دوست دارد به عنوان مکانی با هتل های لوکس پنج ستاره شناخته شود، جایی که گردشگران “نه تنها برای لذت بردن از برخی امکانات به آنجا می آیند، بلکه برای خوردن محصولات محلی ما نیز می آیند.”

اظهارات او پس از آن مطرح شد که به انگلیسی‌ها هشدار داده شد که می‌توانند برای بازدید از جزایر قناری روزانه «مالیات گردشگری» دریافت کنند.

رئیس جمهور قناری، فرناندو کلاویخو، این احتمال را مطرح کرد زیرا ده ها هزار نفر از مردم محلی خشمگین – به گفته سازمان دهندگان تظاهرات، بالغ بر 80000 نفر – به خیابان های تنریف آمدند تا علیه صنعت گردشگری شورش کنند و از بریتانیایی ها “به خانه های خود” دعوت کنند.

معترضان میدانی در سانتا کروز را پر کردند، بوق زدند، پرچم های قناری را به اهتزاز درآوردند و بنرهایی را به اهتزاز درآوردند که روی آن نوشته شده بود: “شما دوست دارید ما رنج بکشیم.”

در آن زمان، گرافیتی‌های ضد توریستی روی دیوارها و نیمکت‌ها در جنوب تنریف و اطراف آن دیده می‌شد.

پیام‌های دردناک – از جمله “بهشت شما، بدبختی ما” – برای ماه‌ها در سراسر کانون گردشگری پخش شده است.

مردم محلی در تنریف با پخش گرافیتی از بریتانیایی ها می خواهند به خانه بروند

ساکنان تنریف گفته‌اند که از گردشگران بریتانیایی «کیفیت پایین» که فقط برای نوشیدن آبجو ارزان، برگر و آفتاب گرفتن به این کشور می‌آیند، خسته شده‌اند.

برخی از مسافران بریتانیایی با هتل های خود در این جزیره تماس گرفتند تا اطمینان حاصل کنند که در طول تعطیلات خود امن هستند.

آقای طریف که رئیس خدمات عمومی و محیط زیست شورای سانتا کروز و معاون شهردار است، روز سه شنبه تاکید کرد که با توقف گردشگری مخالف است، اما همچنین جزایر باید تلاش کنند تا جمعیتی متفاوت از گردشگران را جذب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید