سوپرمینی الکتریکی یک برند بزرگ خودرو به بریتانیا می آید و ارزان ترین خودروی برقی بریتانیا خواهد بود – و با موتور محبوب رقابت خواهد کرد.


یک “سوپرمینی” الکتریکی از یک برند بزرگ خودرو به بریتانیا می آید و ارزان ترین خودروی الکتریکی بریتانیا خواهد بود و همچنین با یک موتور بسیار محبوب رقابت خواهد کرد.

تایید شده است که بودجه BYD Seagull اکنون به سمت انگلستان می رود.

BYD نسل بعدی سوپرمینی مرغوب BYD Seagull را به اروپا و بریتانیا خواهد آورد

3

BYD نسل بعدی سوپرمینی مرغوب BYD Seagull را به اروپا و بریتانیا خواهد آوردنویسنده: EPA
این خبر توسط معاون اجرایی BYD Lee تایید شده است

3

این خبر توسط معاون اجرایی BYD Lee تایید شده استنویسنده: گتی
خودروی الکتریکی کوچک BYD Seagull در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای

3

خودروی الکتریکی کوچک BYD Seagull در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهاینویسنده: گتی

این خودروی الکتریکی با قیمتی در حدود 8000 پوند به فروش می رسد که آن را به یکی از رقابتی ترین موتورهای بازار تبدیل می کند.

استلا لی، معاون اجرایی این برند چینی، تایید کرد که Seagull به بریتانیا می رود.

لی معاون اجرایی BYD در گفتگو با رسانه ها قبل از نمایشگاه پکن گفت: “بله، ما قصد داریم مرغ دریایی را به این کشور بیاوریم.
اروپا در سال آینده اما این بازار چینی چایکا نیست.

این یک مرغ دریایی برای بازار اروپا خواهد بود. مرغ دریایی جدید شما هنوز آن را ندیده اید؛ حتی من هنوز آن را ندیده ام.

Seagull تنها 3.78 متر است که آن را از یک سوپرمینی کوچکتر می کند. باتری 39 کیلووات ساعتی باید برد 252 مایل را فراهم کند.

این شرکت قصد دارد تا تابستان از 21 به 60 نمایندگی در بریتانیا برود و پوشش جغرافیایی خوبی را در انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی ارائه دهد.

BYD بر روی یک مدل خرده فروشی عمده کار می کند و موجودی خوبی از وسایل نقلیه را نگه می دارد تا بتواند آنها را به سرعت به مشتریان تحویل دهد.

لی افزود: «تا پایان سال، ما می‌خواهیم افتتاح سه تا چهار کارخانه دیگر را در سراسر جهان اعلام کنیم.

شما می توانید در مکزیک، در مرکز یا در جنوب مکزیک باشید تا به طور عمده بر بازار مکزیک تمرکز کنید.

دو نفر دیگر در مناطق مختلف خواهند بود. در اروپا، شاید یک تسهیلات کافی نباشد.»

مارک بلوندل، رئیس بازاریابی BYD در بریتانیا، هنگامی که از او در مورد عرضه احتمالی مرغ دریایی در بریتانیا پرسیده شد، گفت که “بسیار مشتاق است آن را داشته باشد” و گفت که فضایی در زیر هاچ بک BYD Dolphin برای آن وجود دارد.

بلوندل گفت استراتژی BYD این است که «خودروهای برقی را در دسترس همه قرار دهد» و قیمت بالا بخشی از آن است.

بلوندل در مراسمی به مناسبت سالگرد راه‌اندازی BYD در بریتانیا، گفت که مایل است BYD را یک “برند شایسته و قابل اعتماد” ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید