اسکاتلند این آخر هفته پیش از تغییر چشمگیر آب و هوا، کمینه 3- درجه سانتیگراد و برف در قطب شمال را تجربه خواهد کرد.


پیش بینی ها می گویند که صبح یخبندان برای بخش هایی از اسکاتلند پس از یخبندان شبانه قبل از اینکه هوای سرد قطب شمال دور شود و آخر هفته گرم شود، پیش بینی می شود.

اداره هواشناسی اعلام کرد که دمای هوا در بخش‌هایی از شمال انگلیس و اسکاتلند امروز و فردا شب ممکن است به -3 درجه سانتیگراد کاهش یابد.

یخبندان در صبح در روزهای آینده پیش بینی می شود

4

یخبندان در صبح در روزهای آینده پیش بینی می شودارسال شده توسط اندرو بار
ممکن است مقدار کمی برف حتی در زمین های مرتفع ببارد

4

ممکن است مقدار کمی برف حتی در زمین های مرتفع بباردنویسنده: عالمی
در برخی مناطق دمای هوا ممکن است تا -3 درجه کاهش یابد

4

در برخی مناطق دمای هوا ممکن است تا -3 درجه کاهش یابدنویسنده: عالمی

همچنین در ارتفاعات برف خفیف پیش بینی می شود زیرا بادهای شمالی همچنان شب های سرد و دمای کمتر از میانگین را در طول روز به همراه دارد.

میانگین دمای ماه آوریل معمولاً بین 14 تا 15 درجه در سراسر کشور است، اما شرایط تا کنون در این ماه خنک‌تر بوده است.

اداره Met Bureau اعلام کرد که خطر باران شدید و رعد و برق احتمالی در بخش‌های جنوبی بریتانیا در آخر هفته وجود دارد زیرا منطقه کم‌فشار در سراسر کشور جابجا شده است و هوای ناآرام و آسمان ابری همراه با هفته گرم‌تری را در پیش رو دارد. .

الی گلیزر، هواشناس سرویس ملی هواشناسی، گفت که دمای هوای سردتر در آوریل “هیچ چیز غیرعادی” نیست و انتظار می رود در آخر هفته و اوایل هفته آینده به میانگین فصلی نزدیک شود.

او گفت که چهارشنبه و پنجشنبه شب “در جاهایی یخبندان خواهد بود”.

وی افزود: دلیل (دماهای سرد) این است که ما در غرب بریتانیا منطقه ای پرفشار داریم و این باعث می شود که در سراسر بریتانیا بادهای شمالی را به ما بدهد.

بنابراین بادهای شمالی ما را به دمای کمی پایین‌تر از میانگین می‌رسانند، به‌ویژه در بخش‌های شرقی بریتانیا که هوا از قطب شمال وارد می‌شود.»

خانم گلیزر اضافه کرد که انتظار می‌رود تا چند روز آینده قبل از افزایش دما در آخر هفته، دمای پایین‌تر باقی بماند.

بیشترین خوانده شده در اسکاتلندی سان

و برخی مناطق ممکن است یک یا دو درجه از میانگین فصلی فراتر رود.

وی افزود: دمای یخ که در شبانه روز در اسکاتلند و شمال انگلیس پیش بینی می شود ممکن است طی دو روز آینده به مناطق روستایی ولز و بخش هایی از مرکز انگلیس برسد.

جودیت رالستون، خبرنگار آب و هوای بی‌بی‌سی، در یک منظره نادر در پشت صحنه، او را «بسیار دوست‌داشتنی» توصیف کرد.

اما پیش‌بینی‌کننده گفت که شرایط آب‌وهوایی «هیچ استثنایی نیست، فقط کمی کمتر از میانگین برای زمان سال».

این پس از آن صورت می گیرد که تاریخ دقیق افزایش دما در این هفته به دنبال کاهش شدید جیوه مشخص شد.

افزایش مجدد دما از روز شنبه پیش بینی می شود.

اداره هواشناسی اعلام کرد: در آخر هفته با رگبار یا دوره های طولانی باران ناآرام تر خواهد شد.

“اکثرا ابری و سرد همراه با وزش باد شدید، دمای هوا از شنبه کمی افزایش می یابد.”

پیش‌بینی‌کنندگان با نگاهی به هفته آینده گفتند: «شروع دوره نامشخص است، اگرچه احتمالاً ناپایدار خواهد بود زیرا سیستم فرونتال به سمت شمال در سراسر بریتانیا ادامه می‌دهد.

همراه با وزش باد شدید و رگبار احتمالی ساحلی، احتمالاً یک روز بارانی همراه با رعد و برق احتمالی در روز یکشنبه و دوباره در روز دوشنبه به دنبال خواهد داشت.

“علاوه بر این، جو کم جوی همچنان با آب و هوای مرطوب حاکم است، احتمالاً در برخی مناطق در جنوب و شرق احتمال بیشتری وجود دارد، اگرچه ممکن است همه قسمت ها گاهی باران را تجربه کنند.

در اسکاتلندی سان بیشتر بخوانید

وی افزود: وزش باد بعداً اغلب خفیف تا متوسط ​​خواهد بود. دما احتمالاً نزدیک یا کمی بالاتر از میانگین خواهد بود، اگرچه ممکن است دوره های خنک نیز ممکن است.

در اوایل ماه مه، چیزی شبیه به تقسیم شمال به جنوب امکان پذیر به نظر می رسد، با شرایط نسبتاً خشک تر در شمال و بیشترین احتمال بارش باران در جنوب.

پیش بینی پنج روزه Met Office

امروز: برای بسیاری شروع روز سرد اما اغلب روشن است. طلسم های آفتابی همراه با مقداری رگبار، که گاهی اوقات می تواند سنگین باشد، و احتمالاً در زمستان در تپه های شمال تغییر می کند. هوای سرد به ویژه در شمال و شرق کشور احساس می شود.

امشب: رگبارها تا عصر در بسیاری از نقاط کاهش می یابد، هرچند در شرق همچنان احتمال بارش خفیف وجود دارد. در شب نیمه ابری است، اما با صاف شدن هوا خنک خواهد بود.

جمعه: یک شروع سرد دیگر. در شمال و شرق کشور بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و برف خواهد بود. متعاقباً در جنوب غرب بارندگی خواهد بود. سرد، با وجود باد ملایم.

پیش بینی روزهای شنبه تا دوشنبه: این اختلال به تدریج در آخر هفته همراه با رگبار، گاهی شدید و احتمالاً رعد و برق افزایش می یابد. اغلب ابری و سرد همراه با باد شدید. از روز یکشنبه دمای هوا کمی بهبود می یابد.

هوای سرد ممکن است تا آخر هفته ادامه داشته باشد

4

هوای سرد ممکن است تا آخر هفته ادامه داشته باشدنویسنده: عالمی

دیدگاهتان را بنویسید