به‌روزرسانی‌های بخش شاعران شکنجه‌شده – تیلور سوئیفت آلبوم دوگانه شوکه‌کننده با آهنگ‌ها و ترانه‌هایی را که جو اولوین را هدف قرار می‌دهد منتشر می‌کند


تیلور سوئیفت قبل از انتشار آلبوم به همراه تراویس کلس در کواچلا شرکت می کند

تراویس کلس و تیلور سوئیفت آخر هفته گذشته با هم در Coachella دیده شدند.

آنها در حال اجرا در جشنواره موسیقی سالانه در Palm Desert، کالیفرنیا برای جمعیت زیادی مشاهده شدند.

کلسی و سوئیفت به جای ماندن در پشت صحنه برای تماشای بازی‌ها، تصمیم گرفتند جشنواره‌ای معمولی‌تر با دیگر شرکت‌کنندگان برگزار کنند که حتماً از دیدن این زوج که فقط در کنارشان بودند، شگفت‌زده شدند.

انتظار می رود که تعداد بیشتری قربانی کلاهبرداران شوند

تور جهانی Eras Swift تأثیر عمیقی بر طیف وسیعی از افراد و چیزها گذاشت. این امر باعث تنش دیپلماتیک در سنگاپور شده است، طرفداران را به اندازه کافی خشمگین کرده است که علیه Ticketmaster شکایت کنند و مزایای قابل توجهی برای صنعت گردشگری، دولت های محلی و حتی سازمان های خیریه غذا به ارمغان آورده است.

پردرآمدترین تور تاریخ در ایالات متحده در مارس 2023 آغاز شد و در دسامبر همان سال به پایان می رسد. در ماه ژوئن، سوئیفت اولین کنسرت از 15 کنسرت خود را در بریتانیا اجرا خواهد کرد.

اکنون که تمام تاریخ های بریتانیا فروخته شده است، طرفداران ناامید به طور فزاینده ای به سایت های فروش مجدد و رسانه های اجتماعی برای جستجوی بلیط روی می آورند.

لوید بانک انتظار دارد “در هفته ها و ماه های آینده تعداد زیادی از طرفداران قربانی تقلب بلیط شوند”.

کلاهبرداری Eras Tour بر طرفداران در بریتانیا تأثیر می گذارد

یک بانک بزرگ بریتانیایی ادعا می کند که هزاران نفر از طرفداران تیلور سویفت در بریتانیا فریب خورده اند تا بلیت های جعلی برای برنامه های تور Eras Tour آینده او بخرند.

بر اساس بیانیه ای که بانک لویدز در روز چهارشنبه منتشر کرد، بیش از 600 مشتری گزارش کردند که کلاهبرداری شده اند و به طور متوسط ​​414 دلار و در برخی موارد بیش از 1247 دلار از دست داده اند.

از آنجایی که این ارقام صرفاً بر اساس داده‌های مشتریان بانک لویدز است، تخمین می‌زند که در سراسر بریتانیا از زمان فروش بلیط‌ها حداقل 3000 تلفات وارد شده است و بیش از یک میلیون پوند تاکنون توسط کلاهبرداران از دست رفته است. گزارش می گوید. گفت.

محبوب ترین آهنگ های تیلور سویفت

به گزارش اسپاتیفای، در اینجا محبوب ترین آهنگ های تیلور سوئیفت آمده است:

ارسال شده توسط Spotify

کورتنی لاو تیلور سویفت را قبل از انتشار TTPD «مهم نیست» خواند

کورتنی لاو، خواننده، پیش از انتشار آلبوم این میلیاردر، نظرات تندی در مورد تیلور سویفت داشته و گفته است که او از ایده برنده 14 جایزه گرمی متنفر است.

کورتنی به ایونینگ استاندارد گفت: «تیلور مهم نیست. او ممکن است مکانی امن برای دختران باشد، و احتمالا مدونای فعلی است، اما او به عنوان یک هنرمند جالب نیست.

این خواننده همچنین در مورد بیانسه و لانا دل ری صحبت کرد.

او در مورد خواننده Summertime Sadness گفت: “از زمانی که لانا را پوشش داده بود، دوست نداشتم و فکر می کنم او واقعاً باید هفت سال مرخصی بگیرد.”

لاو در مورد خواننده کابوی کارتر گفت: «یعنی من عاشق اجرای بیانسه در یک رکورد کانتری هستم، زیرا درباره زنان سیاه‌پوست به مکان‌هایی است که فقط زنان سفیدپوست مجاز به رفتن هستند، نه اینکه من واقعاً آن را دوست دارم. به عنوان یک مفهوم، من فقط موسیقی او را دوست ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید