حالم از ناله های فوتبالیست ها به هم می خورد، تازه بازنشسته شده ام و هر کاری می کنم تا یک بازی دیگر در لیگ برتر انجام دهم.


تنها چهار ماه از آخرین بازی من به صورت حرفه ای می گذرد، اما از شنیدن ناله های مدیران و بازیکنان حالم به هم می خورد.

ناله در مورد زمان شروع، ناله در مورد برنامه شلوغ، ناله برای بازی در مسابقات بیش از حد.

فوتبالیست ها باید در مورد شکایت علنی از شلوغی مسابقات دو بار فکر کنند

2

فوتبالیست ها باید در مورد شکایت علنی از شلوغی مسابقات دو بار فکر کنندنویسنده: PA
ویرژیل ون دایک از آن شکایت کرد

2

ویرجیل فن دایک از شروع زودهنگام لیورپول مقابل وستهام گلایه کرد.نویسنده: گتی

برای انجام یک بازی دیگر در لیگ برتر چه چیزی را نمی دهم؟

چه چیزی می‌توانم بدهم تا فقط یک هفته از آنچه بازیکنان لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال در حال حاضر در اوج رقابت قهرمانی تجربه می‌کنند داشته باشم؟

نه اینکه وقتی بازی می کردم هرگز از حجم کارم شکایت نکردم – اما مطمئناً این کار را به صورت عمومی انجام ندادم.

ویرجیل فن دایک در یک مصاحبه تلویزیونی پس از شکست دربی لیورپول مقابل اورتون در روز چهارشنبه، گفت که تیمش قرار است شنبه ساعت 12:30 بعد از ظهر با وستهم بازی کند.

این بازتاب ادعاهای دیرینه یورگن کلوپ بود که لیورپول بیش از هر کس دیگری گل های ناهار دریافت کرده است.

که پاسخ واضح این است: “خوب، آیا می خواهید بخش عظیمی از حقوق را که از پول تلویزیون به دست می آید، پس بگیرید؟”

فن دایک برای یکی از معروف ترین باشگاه های جهان بازی می کند و طبیعی است که مسابقات آنها بیشتر از سایر باشگاه ها به صورت زنده پخش شود.

بازیکنان لیورپول به همین دلیل بیشتر از بقیه پول می گیرند. آنها در بالا هستند. جایی که همه ما دوست داشتیم باشیم. پس ناله به ناله آنها گوش کن.

این شکایات برای یک هوادار سرسخت، شاید یک کارگر یقه آبی که چهارشنبه به گودیسون سفر کرد، پس از آن دو روز سخت کار کرد و سحرگاهان از خواب برخاست تا دوباره به قطار لندن برود تا دوباره خودش را تماشا کند، چگونه می‌آید. این کار را انجام دهم؟

به همین دلیل است که هرگز نمی شنوید که من در جمع شکایت کنم. و این خنده دار است، اما هرگز نشنیده اید که بازیکنان لیورپول در مورد اضافه بار بازی ناله کنند، زمانی که اوضاع خوب پیش می رفت – زمانی که آنها عنوان قهرمانی را در سال 2021 کسب کردند.

پپ گواردیولا از اینکه سیتی مجبور شد شنبه گذشته در نیمه نهایی جام حذفی با چلسی بازی کند، سه روز پس از دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ابراز تاسف کرد.

حدس بزن چی شده؟ شما برای سه گانه می روید – همانطور که سیتی تا زمانی که در ضربات پنالتی به رئال مادرید باخت – بنابراین مسابقات فشرده و سریع خواهند بود.

این باعث نمی شود که سیتی در تابستان امسال یک تور پیش فصل طولانی و طاقت فرسا را ​​آغاز کند. این موضوع مانع از آن نمی شود که اسپرز و نیوکاسل سه روز پس از پایان فصل لیگ برتر برای یک بازی دوستانه به استرالیا سفر کنند.

من سعی نمی کنم وانمود کنم که زندگی یک فوتبالیست آسان است.

حجم کار می تواند بی امان به نظر برسد و تلفات زیادی وجود دارد. اما زندگی خوبی هم هست. یکی که با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنم و دوست دارم دوباره امتحان کنم.

و من با شروع ناهار هم هیجان زده نشدم. آنها رژیم غذایی، روتین و خرافات شما را خراب خواهند کرد.

شما فقط یک بار قبل از مسابقه غذا می خورید – یک صبحانه بزرگ، نه یک صبحانه سبک و سپس یک ناهار قبل از مسابقه – و این هرگز باعث نشد من از نظر بدنی احساس آمادگی کنم.

روز جمعه باید غذای بیشتری تهیه کنید. و اگر چهارشنبه شب بازی کردید، ایده آل نیست.

اما شکایت علنی از آن هرگز نگاه خوبی نیست. همچنین باعث می‌شود که بازیکنان و مدیران در همان ابتدا بهانه‌جویی کنند. این برای مثبت اندیشی مفید نیست.

دانشمندان ورزش می توانند بازیکنان را فریب دهند تا باور کنند بیشتر از آنچه هستند خسته هستند. اگر به کسی بگویید خسته است، به احتمال زیاد احساس خستگی می کند.

وقتی بازیکنان این نگرانی‌ها را مطرح می‌کنند – یا مدیران از طرف آنها این کار را انجام می‌دهند – مردم را روشن می‌کند.

در اسکاتلندی سان بیشتر بخوانید

آیا آنها فکر می کنند هواداران می خواهند بگویند: “وای بیچاره، تو برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگی، میلیون ها درآمد کسب می کنی، اما باید سه بازی در هفته انجام دهی.”

فکر نمی کنم دل هواداران برای آنها خون شود. و من می توانم به آنها اطمینان دهم که بازیکنان سابق نیز همین احساس را دارند

دیدگاهتان را بنویسید